piątek, 5 maja 2017

Jestem szczęściarą !



Jestem szczęściarą.
Rzadko to sobie uświadamiam,
jaką jestem szczęściarą.

Mam wspaniałych rodziców, na których zawsze mogę liczyć.
Mam wspaniałego męża. Kocha mnie taką, jaka jestem.
Mam przyjaciela, któremu mogę powierzyć każdy problem. Nigdy mnie nie ocenia.
Mam kota, który mnie rozśmiesza, pociesza, zabawia i zajmuje czas.
Mam ładne mieszkanie, dobry samochód, normalną pracę.
Zdrowie też mam.


Jestem szczęściarą.
Rzadko to sobie uświadamiam,
jaką jestem szczęściarą.

2 komentarze:

  1. Adresatka Listów o miłości raz mi się wpisała na moim blogu i wówczas też się nazwała szczęściarą. Jesteście jedynymi dwiema osobami na świecie, jakie znam, które by tak siebie określały.
    I czy w tym nie jest jakaś tajemnica, że jesteśmy skłonni tak siebie nazywać, gdy odczuwamy jakiś brak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez to, że skupiamy się na tym, czego nam brakuje zamiast cieszyć się tym, co mamy.

      Usuń

(Nie)wcielone