środa, 19 kwietnia 2017

To mi w duszy gra!




Trzymaj moje serce, nigdy więcej nie pozwól by krwawiło
Czasem przebaczenie jest jak człowiek w stanie wojny
Bóg jeden wie, dlaczego miłość jest warta upadku
Może to właśnie sprawia, że ​​kocham
Może to właśnie sprawia, że ​​kocham

Teraz to słyszę, nieśmiertelny dźwięk
Ryczy jak lew, ukryty głęboko we mnie
Nie mogę go dłużej ukrywać, bo nie zostałem uczyniony tak silnym
O, słodka kapitulacjo, trzymaj moje serce i nie puszczaj
A ja odpuszczę

A Bóg wie
Tak bardzo Cię kocham

Trzymaj moje serce, nie pozwól by się złamało jak strach
Czasami chwila trwa niczym tysiąc lat
Bóg jeden wie, dlaczego miłość ma oczy zalane łzami
Może to właśnie sprawia, że ​​kocham
Może to właśnie sprawia, że ​​kocham

Teraz to słyszę, nieśmiertelny dźwięk
Ryczy jak lew, ukryty głęboko we mnie
Nie mogę go dłużej ukrywać, bo nie zostałem uczyniony tak silnym
O, słodka kapitulacjo, trzymaj moje serce i nie puszczaj
A ja odpuszczę

A Bóg wie
Tak bardzo Cię kocham

(Boże, jak wielka jest Twoja miłość!)
(Boże, jak wielka jest Twoja miłość!)
Więc moja dusza śpiewa
Więc moja dusza śpiewa
Boże, jak wielka jest Twoja miłość!

3 komentarze:

  1. Już wcześniej wspominałaś o Chacie. A opowiesz o niej? - bo przyznam, że nic o niej nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chata - film na motywach powieści Williama Younga o tym samym tytule. Opowiada historię mężczyzny, który przeżywając ogromną traumę, poznaje Pana Boga. Jak dla mnie niesamowita książka i bardzo dobry film. Sam przeczytaj / zobacz - przekonaj.

      Usuń
    2. A widzisz :) To ja mogę się zrewanżować poleceniem świetnych rekolekcji nt. Apokalipsy (czego odprysk był już w jednym z komentarzy) https://www.youtube.com/results?search_query=straszne+rekolekcje+%5B%231%5D

      Usuń

(Nie)wcielone